Cinderbloom

2011-09-19
08:04:29

Ojojoj...
Vi har fortfarande inte fått tillbaka vårat internet, modemet/routern är hemma men tydligen måste dom skicka nå inloggningsskit också..? Aja, får väl det någon gång denna vecka.

Eftersom jag inte haft internet så har jag inte haft något att göra så jag har i alla fall städat rummet! Kan säga att det var ganska stökigt, resväskan som jag hade på sommarlovet när jag var i Norge är fortfarande kvar så man kan väl dra slutsatsen att jag inte har städat sen dess, usch. Nu är det i alla fall rent och fint!

I Fredags var jag ute hos Neos kompis med Mia, det blev väl sådär.. Hade inte ätit på hela dagen sen lunchen i skolan för jag skulle få pengar till mat men de gick ju till dricka så det blev att äta först 26 timmar senare. Så jag däckade någongång runt ett tiden men så vaknade jag igen vid nio och festen var i full gång, haha.. nästan. Den hade väl spårat ut lite men jag fortsatte dricka resten av ölen och drog sen hem. Kul o träffa morsan sen på syrrans gym när man fortfarande var lite full..

Random...

 

Neo kommer hem nu på Fredag!!!!!! :D


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: