Cinderbloom

2011-09-22
18:28:07

Neo-funderingar
Neo har fortfarande inte svarat på msn, han hade visst en massa saker som han måste göra idag. Imorgon ska jag vakna jättetidigt och duscha sen sätta upp håret i en inbakad fläta så att jag har lockigt och fint hår när han kommer hit på kvällen, sen ska jag duscha igen efter skolan och raka benen jätte noga osv.. Sen ska jag sminka mig jättefint och ha på mig någon god parfym, måla naglarna som jag har låtit vila och växa lite och skrubba ansiktet extra med en massa skrubbmedel! Kanske man ska lägga ansiktsmask också som morsan köpte, får se om man hinner göra det på morgonen eller sen.. Egentligen skulle det ha varit skönast att ha gjort allt det där redan idag, bastat ordentligt osv. MEn jag har ingen locktong så jag måste låta håret vara i en fläta i några timmar innan det kan bli lockigt och sen hinner stubben på benen kika fram lite grann på en dag...

Aja, får väl se hur det blir. Nog tror jag att Neo skulle tycka att det var trevligt att träffas igen fast jag skulle ha rakt hår och stubbiga ben. Men man vill ju försöka göra sig lite extra fräsch och snygg nu när det är "första gången" igen på länge. Alltså första gången vi träffas på länge. :D


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: