Cinderbloom

2011-09-07
20:57:17

Måste man?

Ja, det måste man. Pluggar jag inte nu så kommer jag inte klara provet, klarar jag inte provet så måste jag göra omprov och då blir jag efter med andra saker som jag också ska hinna göra samtidigt. Ligger jag efter blir det kämpigare, blir det kämpigare så blir det svårare. Till slut blir det så svårt så att jag börjar skolka, fortsätter jag skolka så måste jag gå om ett år, måste jag gå om ett år så blir det ännu jobbigare, fortsätter skolka, hoppar av skolan. När jag väl hoppat av skolan så måste jag börja söka jobb efter flera års supande, knarkade och annat i brist på något att göra. Jag får inget jobb för jag har ingen utbildning, Neo gör slut för att jag knarkar, jag börjar jobba på gatan, någon idiot tar in mig i en bil en sen lördagskväll ute på gatan och jag blir misshandlad och våldtagen till döds.

 

Så ja, jag måste plugga.


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: