Cinderbloom

2011-09-28
11:40:00

Mardrömmar

Inatt drömde jag mardrömmar igen, först drömde jag att jag körde bil, och jag råkade köra av vägen i diket där det var jätte mycket vatten, så bilen började sjunka ner mot botten och fylldes med vatten, men jag klarade mig ut ur bilen och upp till ytan. Jag försökte ringa 112 för jag frös jättemycket och det kändes som att jag höll på att dö, men det gick inte att ringa 112, jag kom bara till röstbrevlådan. Sen ringde jag pappa och jag tror att han kom och hämta mig.

 

Senare drömde jag att det var en tjej från skolan som jag har gått i samma klass med förut som blev helt tokig och  skulle skjuta alla, så jag fick en pistol och jag skulle försöka skjuta henne, men när jag försökte från långt håll så missade jag bara, så jag sprang rakt framför henne och skjöt henne i huvudet, men direkt efter att jag skjöt henne i huvudet så hann hon skjuta mig, och det gjorde satans ont och sen dog jag.

 

Vaknade och var helt hysterisk, tror jag grät en skvätt också, även fast drömmarna inte verkar så hemska så känns de mycket hemskare när man väl drömmer dom. Nu i efter hand tycker jag inte alls att det var så läskigt.


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: