Cinderbloom

2011-09-19
20:32:39

Kvällsmyyys!

Ligger i sängen och kvällsmyser för mig själv, har redan spelat lite gitarr.. så en sak avklarad! Jag brukar för det mesta varje kväll spela lite gitarr, titta lite på tv, skriva dagbok och sen antingen läsa lite eller titta på något. Och så dricker jag typ två glas vatten så jag måste springa och pissa hela tiden också..

Vad mycket blommor det blev då bilden ovan som jag tog.. Passar ju bra till mig, cinderbloom..? Duk-grejen där bak fick jag av min syster när hon hade varit i Afrika, det står något på den som hon översatte till mig en gång men nu kommer jag inte längre ihåg vad det var.. Hittar inte det på något översättningsprogram på nätet heller. Måste väl åka till Afrika och fråga.

Älskar Afrika-stilen.


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: