Cinderbloom

2011-09-25
21:43:12

Helluuu!


Jag brukar oftast säga "helluu" när jag hälsar på folk.. Jag vet inte varför... På msn brukar jag oftast skriva hej eller tjena, fast folk brukar tycka att skriver man tja eller tjena så är det "kiligt". Just nu sitter jag och chattar med en massa gamla spelkompisar och random folk från spel osv.. Ganska coolt. Snackar med en från någonstans ifrån Sverige, en från karribien, två från brasilien och en från saudi arabien. Man lär sig jävligt mycket av att chatta med folk från olika länder, det är så jag lärde mig bättre engelska, och få slut på alla fördomar. Man lär sig olika kulturer och olika sätt att se på livet, samtidigt som man kan prata om exakt vad som helst för att personen som man pratar med inte ens känner en och kommer aldrig kunna skada en med den infromationen man ger. Det är som en privat psykolog eller något.


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: