Cinderbloom

2011-09-15
14:16:35

HÄRMAPA ÄR JAG!
Snodde några frågor från Paows blogg.. bara för att jag har tråkigt och ni vill läsa tråkigare frågor! :D

VEM

Vem är i rummet med dig? Mina två klasskompisare, Arne och Astrid.
Vem fick du senaste sms av? Pappa! :O
Vem tänker du på nu? Pappa, för att jag just skrev hans namn :D
Vem pratade du senast i telefon med? Försökte prata med pappa men han hade inte telefonen i örat..
Vems hus var du senast i? Hemma
Vem önskar du var med dig nu? Neo
Vem är din favoritsläkting? Hmm... Kanske min kusin, hon är en rockgudinna! :D

 

VAR

Var är din mobiltelefon? På min datorväska på bordet
Var handlar du mest? Ja.. typ H&M eller kappahl.
Var fick du tag på tröjan du har på dig? Kommer inte ihåg..
Var åkte du senast bil? Igår, hem från skolan.


VAD

Vad åt du senast? En macka i skolresturangen.
Vad drack du senast? Mjölk, till mackan.
Vad är det för färg på dina byxor? Ljusblå jeans.
Vad är den närmaste saken som är blå? Mina jeans? Förutom dem så antar jag en penna i min datorväska.
Vad har du på fötterna? Strumpor och skor.
Vad är din favorit färg? Röd tror jag.
Vilken film såg du senast? City of God, den var hyfsat bra.
Vad hör du just nu? Min lärares klackar i golvet.

 

HAR DU NÅGONSIN

Sovit i någon annans säng? Jo
Hånglat på en bio? Kanske inte grovhånglat, pussats sådär lite grann.. ;)
Hånglat i skogen? Ja
Tyckt att din kusin är het?
Sovit naken? Jo
Kört över hastighetengränsen? Faktiskt så jo xD
Målat om ditt rum? Nej
Dansat framför en spegel? Säkert någongång
Fått hicka? Jo
Dumpat någon? Jo
Stulit pengar från en kompis? Nja det tror jag inte, i så fall någon krona som har fallit i soffan eller något.
Hoppat i en bil med folk du just har träffat? Ja
Varit i slagsmål? Med brorsan, annars så har jag aldrig varit i slagsmål tror jag.. Förutom när jag slog en kompis på käften i fyllan men hon slog inte tillbaka så det var väl inget slagsmål?
Smugit ur ditt hus? Ja
Haft känslor för någon som inte känt desamma? Nä, det tror jag inte, tror inte jag över huvud taget får känslor för någon så himla lätt, har snarare varit tvärtom.
Hånglat med en främling? Ja
Älskar eller saknar någon nu? Jadå! ;)


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: