Cinderbloom

2011-09-01
12:29:09

Bajströjan!

Här sitter jag och bajströjan och väntar på att lektionen ska börja! Vi har just slutat finskan där vi fick se en film som faktiskt verkade ganska bra, var helt inne i den och skrek idiot rakt ut, efteråt kom jag på att jag inte var ensam i klassrummet.. Men äh, jag tror inte att någon annan la märke till det.

 

Idag har jag ingen aning om vad jag ska göra, ska i alla fall åka hem efter skolan, kanske fortsätta lite med scrapbooken. Min dagbok tänkte jag i alla fall inviga ikväll, får väl bli ännu en dagbok som nästan enbart handlar om hur gullig Neo är som min förra dagbok som jag började skriva i när vi just hade blivit tillsammans ungefär. Den har han fått nu med sig till Norge som ett litet tidsfördriv, vet inte om han läser något från den dock. Kanske inte är så kul att läsa om sigsjälv, eller?

Denna dagbok tänkte jag i alla fall försöka göra lite mer personlig än mina andra, dem har alla fått läsa typ hur dom vill. Alltid när jag drog hem kompisar när jag var yngre brukade jag läsa högt från min dagbok för dem, haha. Kan man ju tolka som att jag är öppen eller väldigt självcentrerad.

Har nog alltid skrivit dagbok tror jag, kommer nog göra det ett tag framöver också.


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: