Cinderbloom

2011-10-14
15:34:14

Such aaaa...
Halvtråkig men ändå halvrolig dag. Jag och Neo tänkte att vi skulle tända ljus och ha det riktigt mysigt idag medans de andra var på jobbet men vi hittade hans brorsa sovandes i hans rum så det blev inget mys. Irriterande. Vi får typ aldrig vara ensamma och så en dag då vi ska få vara ensamma så stannar han hemma, och helt utan anledning. Nå, vi hinner väl vara ensamma mycket framöver hur som helst.
Biljetterna hem är bokade, jag åker först på söndag nästa vecka, och som förra gången så måste jag åka med tre olika flyg för att komma 100 mil härifrån, vilket är hemma. Helt onödigt.. När jag har kommit hem, så dröjer det ungefär två månader tills jag får se Neo igen, men det klarar vi. Det som vi har varit längst ifrån varandra är tror jag tre månader, det var dock ganska i början av vårat förhållande men ändå.
Ska bli skönt att få komma hem och spendera tid för sigsjälv ändå, och få träffa vännerna.

Ajustja! Vi hörde en katt jama utanför fönstret för ett tag sen, och det var en jättegullig lurvig liten kattunge! Såklart sprang jag direkt ut och gosade med den, men sen såg den tre flickor och sprang efter dom istället.. :( Jag saknar mina katter.. Neo vill ha hund sen om vi flyttar ihop.. Det vill inte jag, jag är fortfarande rädd för hundar efter tre hundbett. Den enda hunden han får skaffa i så fall är en Basenji, som är en hund som liknar katter till sinnet, och t.o.m tvättar sig som en katt! Och sen kan den inte skälla heller, perfekt! ;)

 

Oj, vad mycket text det blev i detta inlägg. Men det är ju så efter ett glas vin, man har helt plötsligt så mycket mer att säga.


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: