Cinderbloom

2011-10-16
17:52:16

Lite gladare

Jag och Neo har just tittat på The Notebook, det var faktiskt en helt okej film om man tycker om att titta på romantiska filmer. Har varit lite deppig hela dagen, tror att vi hade ett "bråk" som man brukar kalla det igår, men inget stort. Skönt att veta att man kan bråka tillsammans i alla fall. Jag vet inte ifall det kommer bli någon ändring på det hela hur som helst, men just nu orkar jag inte bry mig så mycket om det.

 

Får se vad man ska hitta på idag då, Neo ska börja spela om ett tag så jag antar att jag ska köra igång säsong fem av sex and the city, eller så tittar jag på någon random film. Orkar inte börja dra fram skolböckerna heller nu såhär på söndagskvällen, tänkte att jag ska hoppa in i pluggandet nu när veckan börjar och Neo kommer att vara på jobbet.

Drömde att jag var hemma inatt.


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: