Cinderbloom

2011-10-07
14:06:38

Hahaaaa!!

Jag bajsade fast Neos brorsa satt vaken i ett rum med öppen dörr typ fem meter ifrån mig! Alltså han hade öppen dörr inte jag, jag låste dörren.. Börjar bli lite stolt över mig själv. ;) Och hungrig! Har inte ätit någonting idag förutom en chokladbit, men Neo kommer ändå hem om en timme eller något och då ska vi väl börja laga mat. Brödet var slut och skinkan med så det fanns bara ost och nudlar, ravioli också, och pizza och en massa annat skräpmat men jag orkade inte börja laga något. Hade ifs kunnat äta ett paket nudlar.. Men vad gör det, nu när jag inte har ätit så är inte magen uppsvullen och jag kan ha klänning på mig! Fast jag är fortfarande lite tveksam om jag ska ta på mig klänningen, det känns så överdrivet. Jag går runt med klänning och strumpbyxor medans alla andra går runt i jeans, T-shirt och mjukisbrallor.. Men alla andra är ju killar.. Så då borde jag väl få gå runt med klänning? ÄH, jag vet inte. Jag tar på mig klänningen sen... Men sen känns också så lol, ifall jag helt plötsligt går in och byter om till klänning utan anledning? Så ifall jag skulle ha på mig klänningen när Neo och dom kommer hem så skulle det inte vara lika konstigt, bara att jag är "finklädd" helt utan anledning? Ååååh vad detta är svårt.. Varför kan inte typ Mia eller någon vara här och gå runt i klänning med mig så att jag slipper oroa mig... :(


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: