Cinderbloom

2011-10-17
14:10:36

Drömmar
Nu har jag skrivit två halvambitiösa halvuppsatser som jag blev helt halvnöjd med. En var ett referat som jag skulle skriva om någon grej och den andra var en uppsats som jag skrev om dödsstraff. Men enough about that.

Inatt drömde jag en massa konstiga drömmar. För det första så drömde jag att jag var gravid, och jag och Neo bodde i en lägenhet tillsammans och min syster Supermom som jag har skrivit om här på bloggen förut kom till mig och hjälpte mig med en massa baby-grejer.
Sen drömde jag att jag ringde djävulen på numret 666, det var vinter och mörkt ute och jag var rädd och sen helt plötsigt stod det någon gubbe framför mig, kommer inte riktigt ihåg hur han såg ut eller något men det var en man i alla fall, som var djävulen. Jag vaknade och var skiträdd men lyckades somna om ändå för jag var så trött.
När jag somnat igen drömde jag om min barndomskompis över gatan hemma, jag och han skulle fara ut och gå eller något och så började hans mor och hans syster följa efter oss, så jag skrek till hans mamma och undrade vad hon hade emot mig och en massa sådant. Och det blev ett himla bråk, och plötsligt var det hon, systern och min kompis och mina föräldrar som satt runt ett bord, liknande ett socialkontor och bråkade om denna sak.

Helt skumt.. Jag läste på nätet när jag vaknade att drömma om djävulen aldrig betyder något gott, det kan betyda att jag bedrags av falska personer..?
Ajustja! Sen drömde jag att det sprang någon råtta i huset där jag och Neo bodde när jag var gravid, och den födde ungar i våran säng och jag slog dem med en sko så att alla ungar dog. När jag läste om det så står det att drömma om råttor betyder att jag kommer få många fiender, men om de anfaller mig och jag besegrar dem så har jag inget att frukta från mina ovänner.
Läskigt.. Det där med djävulen skrämmer mig lite.

Önskar att jag hade en personlig drömtydare och en psykolog som jag alltid kunde få svar av på sånahär funderingar.


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: