Cinderbloom

2011-05-31
13:37:15

Yeah, en timme avklarad!
Nu har jag väntat i en timme, bara drygt en och en halv timme kvar... Jag trodde att det var mer tid som jag hade suttit här :( Dåligt mattehuvud jag har. Har läst lite bloggar.. Kissie, Dessie osv... Fan att dom alltid ska shoppa och sådant, fast jag är inte direkt något fan av någon utav dem men nog skulle jag vela leva ett liv som dem. Med alla fester, mat, kläder osv. Fast jag kanske inte skulle vela vara lika känd och inte lika smal som Kissie, men att ha råd att göra alla dom där sakerna skulle väl inte sitta helt fel :D Inte för att jag är fattig eller någonting men vem vanlig människa har råd att dra på fester varje helg, samtidigt som de ska shoppa nya kläder tre gånger i veckan plus allt smink och frisyrer som man ska ha. Det går ju åt mycket på det där, tänk om ingen skulle bry sig om sitt utseende, pengarna skulle ju räcka till vad som helst då :D

 

Inte för att bilden hade så mycket med inlägget att göra men den var ju lite halvintressant.


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: