Cinderbloom

2011-05-31
18:41:03

Stressar..
Imorgon åker vi iväg och tältar, så klart är jag då lite små stressig. Har försökt packa här litegrann, hittade tre sovsäckar, två liggunderlag och sen en picknickfilt som kanske kommer till användning. Nu måste jag bara leta efter mitt andra tält, är det borta så är vi nog lite skörda kanske..

Kom just precis hem också från kyrkan, vi tränade sångerna osv. Huj vad svårt det är att sjunga den där Halelujah, helt hemskt. Men äh, det går väl bra ändå.

Nu orkar jag inte blogga och bloggar säkert inte så mycket mer idag! Kanske hinner man slänga in ett inlägg imorgon före vi åker och jag blir internetlös :)

 

haha, kanske det inte blir riktigt sådär fint imorgon. Släng in en massa fimpar, rödögda svullna fulla människor och tomma ölburkar plus spyhögar i hörnen så ser det nog mer verklighetstroget ut..

 

Nej, inte ska vi dricka så mycket :)


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: