Cinderbloom

2011-05-05
08:27:28

Sitter i skolan

 

Sitter i skolan och tar det lugnt, har Engelska. (Inte kinesiska eller vad det nu är på bilden). Jag fick skåpet just och just stängt på morgonen eftersom jag har så jävla mycket grejer med mig, inlines, kläder, osv... Ska ju till Neo efter skolan och sova där ända till Söndag, yeey!! :D Taggad, haha.

 

Idag var det helt underbart väder när jag vaknade, blev klar med allting så snabbt på morgonen så jag satte mig ute på bron och bara njöt. Snart är det sommar, och det börjar verkligen kännas nu :)

 

Idag slutar vi runt halv två tror jag, har matte sista timmen, blä... Jag läser Matte A nu och man måste ju typ läsa Matte B också ifall man ska plugga vidare efter gymnasiet, men fan vet om jag kommer klara av Matte B.

 

Aja, nu fortsätter lektionen, världens segaste lektioner på Engelska... Hejs!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: