Cinderbloom

2011-05-23
19:24:02

Orka TV...
Nu blev jag less på att glo på TV, simpssons, family guy, blää.... Kanske man orkar se om ett tag igen eller något, orkar inte göra så mycket annat än att glo på TV och surfa just nu hur som helst :D

Undrar vart Neo är, om han har kommit över halvvägs eller ifall han snart är framme... Om han åkte runt halv tolv och det tar elva timmar så är han alltså framme.... först klockan 11... xD Haha, vilket matte huvud jag också har det där var ju busenkelt.. Tog mig seriöst typ 10 sekunder att räkna ut det där. Nåja, klockan är ju elva här om 3,5 timmar ungefär så han är snart framme. Hoppas allting har gått bra och att de kom trygga fram, han och hans bror som också följde med.

Mamma var lite småsur över att jag inte var till skolan idag, nu när det är slutspurten och lärarna sätter betyg och så. Men vad kan man göra åt det, ibland är man bara sjuk. Jag har bara varit borta typ fem dagar under hela året, två gånger har jag bara unnat mig en dag ledigt men annars har jag haft någon anledning. Det är ju duktigt med tanke på att jag var 50% borta förut alltid, eller? ;) Fast man ska väl inte gå runt och vara stolt över att man går i skola, det är ju en självklarhet att man gör när man bor i Sverige och har skolplikt. Vilket jag inte har någon mer... Så då kan jag vara stolt! :D




Är faktiskt inte så deppig någon mer ändå, är bara glad över att Neo har fått jobb igen och att allting är bra. Man ska väl inte gå runt och deppa i onödan? Det hinner man göra någon annan gång!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: