Cinderbloom

2011-05-31
08:17:10

I skolan och dör en bit.
Sitter i skolan och bara tar det lugnt, kommer nog spendera många onödiga timmar i skolan idag. För det första så börjar vi inte föränn klockan nio men eftersom jag var snäll och inte ville att morsa behövde stiga upp för att skjutsa mig så tog jag bussen kl 8. När jag väntade på bussen så dök min katt Baby upp och jamade hela vägen fram till mig. När bussen kom  så stod hon och strök mitt ben helt galet och alla i bussen glodde på katten osv.. Gullig är hon ju men fan vad hårig man blir! Så nu måste jag sitta här i skolan till nio, jag är skitnödig också som ett plus på det hela..
Jag slutar skolan efter ett idag men ska vänta på min kompis som slutar först tre, så det blir väl ett par timmar att sitta och surfa där också ifall man inte hittar på något annat. Så jävla jobbigt att jag inte bor i stan mer, skulle varit så lätt att alltid bara gå hem när man har långa raster eller slutar tidigt.

Igår så fick jag prata med Neo över msn i hela en och en halv timme! Lycklig var jag! :D Han tänkte att jag kanske skulle komma med honom till Norge ifall han kommer hem om ett tag på semester, och det kanske jag gör. Får väl prata med mamma och se vad hon tycker först.

På Söndag tar jag konfirmationen, och jag är faktiskt lite nervös! Idag skulle vi träna inför konfirmations-gudstjänsten, sjunga osv. Hoppas att det går bra så är man sen redo inför Söndag. Vad läskigt..! :D

 

Varför vågar man aldrig skita i skolan? Alltså bajsa inte skita i skolan..


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: