Cinderbloom

2011-05-04
17:27:06

I bussen

 

Sitter just nu på bussen och är på väg hem, skriver ett dokument på min mac nu som jag sen lägger upp på nätet när jag kommer hem, finns ju inget nät på bussjäveln :D

 

När jag satt och väntade så kom det en gammal gubbe gående med en käpp och satte sig bredvid mig, så klart stank han sprit och babblade på en massa. Stackarn berättade att han hade lungcancer och hade skadat ryggen och därför hade han gjort en käpp till sig själv, han sa att smärtan var så hemsk så han hade lust att bara skjuta sig i huvudet ibland.

Tänk att bli så sjuk och må så dåligt, skrämmande. :(

 

Skoldagen idag var ganska så kort, ett nationella prov på morgonen sen var det bara film resten av dagen...

 

- Ojj vad det åker polisbilar här i lilla staden nu helt plötsligt, såg när jag väntade på bussen en stor polisbil med sirenerna på och nu såg jag tre stycken köra förbi på raken. Undra vad det är som händer, säkert nå knark drama.

 

Ja, skoldagen var kort. På svenska lektionen började vi titta på den moderna versionen av Romeo & Julia, med Leonardo di Caprio, rawr! Filmen var så himla gullig! Önskar att man själv också hade det så romantiskt och pratade så härligt som dom.... *dagdrömmer*

 

Nu ska jag nog ta och njuta av bussresan och titta ut genom fönstret och bara filosofera.

 


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: