Cinderbloom

2011-05-16
15:48:22

Hos Mia med Monica!
Sitter hemma hos Monica med Mia, antagligen. Kom just hit från ungdomsmottagningen, var och skrev ut mer p-piller, yeey! :D Nu ska jag knapra piller!
Idag fick jag ont i magen och diarré, kanske har nåt virus såhär illamående och huvudvärk eller något, inte vet jag. Ides inte vara med på idrotten i alla fall, skulle säkert ha skitit på mig ifall jag skulle ha sprungit runt där...

 

Om ett tag ska jag i alla fall slänga i mig en sånhär! Kanske inte en såhär stor men jag ska i alla fall äta burgare. Tänkte ta en massa dipp, strips, burgare och allt möjligt! Nam, nam! Nu för en gångs skull när man har råd! :D

 

Orkar nog inte blogga  mer just nu, kanske bloggar något när jag kommer hem. Men troligtvis inte ;)


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: