Cinderbloom

2011-05-07
22:30:28

Hockey, igen.

 

Ajustja, Finland spelade ju match idag, hann just komma på det och så tog matchen slut, d'oh. Men Finland vann mot Slovakien i alla fall med 2-1, yey!

Värsta hockey-nörden jag har blivit nu... xD

 

Snart börjar en film, Fast & the furious, om det nu stavas just precis så. Har ju i för sig sett den men finns inte så mycket annat att göra, jag och Neo såg en film tidigare också, Green Hornet hette den och den var hyfsat bra. På natten kommer det också en film, en skräckis!!! :( Dead Silence, fast den har jag också set.. xD Men den är bra!

 

Nu ska jag slänga matteböckerna som jag ännu inte har städat bort från bordet i väggen och förbereda mig för filmen. :)


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: