Cinderbloom

2011-05-01
21:19:10

Bara jag! Och två katter + hund...

 

Sitter här hemma i mitt rum och njuter av ensamheten, jag får göra precis vad jag vill! :D

Har varit och bastat riktigt länge och sprungit runt halvnaken som man bara måste göra när man är ensam hemma, jag är lite av en nudist...

 

Fast lite läskigt är det också, har låst alla dörrar i hela huset och tänt utelampan så att det inte kommer nå tjuvar! Kanske borde man lägga upp människor gjorda av kartong i fönstrena så ser det ut så att det är en massa folk här, som han den där killen gjorde i filmen "Ensam Hemma" :D

 

Det ligger någon sorts död sak på min bakgård, ser ut som en sorts sjöfågel eller något, dens huvud är typ bortrivet och det är blod och fjädrar överallt. Creeeppy.... Kommer ju säkert locka hit en massa björnar och andra stora djur som sen äter upp mig också! :(

 

 

Titta, visst är jag skitbra på att rita på paint?

 

- haha...

 


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: