Cinderbloom

2011-03-20
21:49:29

Wiee ^^
Kom från bastun för ett tag sedan, fan vad skönt det var, som alltid! Det blev dock inget hopp i snön denna gång. Tänkte bara säga att jag har lagt till alla mina "måste-sidor" på bloggen, under kategorin "länkar" på menyn, om nu någon skulle vara intresserad. De sidorna hänger jag hur som helst på hela dagarna, och så aftonbladet såklart för att läsa lite horoskop och nyheter :)
Vad mer?
Imorgon börjar jag först klockan nio och mamma & pappa skulle skjutsa mig, härligt. Annars måste jag ändå åka med bussen som går tjugo i åtta och sitta sedan i skolan och vänta en timme för senare bussen går för sent. Sen ska de åka iväg till mormor som kanske har flyttat till en mindre lägenhet. Min mormor är ganska gammal, över nittio något är hon. Undra vad man tänker på när man är så gammal?

Härligt att halvligga i sängen och lyssna på lugn musik, titta på tv om man vill och bara vara... Det är såna här stunder man verkligen tänker på saker och ting, du vet, tänker så där jätte mycket att man till slut blir helt snurrig! Eller inte vet jag, nu kanske jag började "trött-svamla".. Lika bra kanske att jag tittar på tv istället.

God natt!



Hörs imorgon!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: