Cinderbloom

2011-03-24
17:30:52

Tuggummi!
Neos mammas man var så gullig och köpte en meter tuggummi till mig för tio kronor här någon dag sen :) Snart är den metern faktiskt slut! Men gott är det!

 

Nu är väl inte jag sådär sexig när jag tuggar tuggummi, men bilden var ju snygg :) Och dessutom har jag smått röda läppar och grönt tuggummi! Om nu det spelar nån jävla roll... xD

Tuggummi är i alla fal roligt! När man var barn så tröck man ju i sig typ ett kilo tuggummi åt gången.. Helt tokigt, nu orkar jag inte tugga på mer än ett, annars får man ju ont i käkarna! En gång när jag var barnvakt så hade ungen lagt tuggummi runt hela sin hals, som sen såklart hade torkat och man fick skrapa bort det, vilket gjorde ont osv.. Ja, ni kan ju tänka er vilket liv det var. Undra hur många gånger man egentligen lagt tuggummi i sitt hår under sitt liv?

Jag har en gång fått en elmotor i håret, slå det!

 

 

Nu ska jag titta på How I met your mother, vilket är en av de bästa tv-serierna enligt mig i alla fall! :)


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: