Cinderbloom

2011-03-17
12:09:48

Take me out of here!!!
Har varit nu ca fyra timmar i skolan och jag är redan less, vill fara och mysa med älsklingen som ännu inte heller har ett namn och dessutom är jag bajsnödig! Och i skolan kan man inte bajsa, det är som en oskriven lag. Om tio minuter har jag också ett matteprov som ska göras och matte är inte direkt mitt starkaste ämne... Men vad ska jag kunna göra åt det? Man är ju bara så bra som man är och visst kan man bli bättre, kanske.
Idag är det föresten Saint Patrick's Day! Skulle vara så kul att testa fira någon annan högtid, som man inte har firat förut. Dricka irländsk öl och ha på sig gröna kläder, och vad man mer nu gör på Saint Patrick's Day :)
Hörde föresten idag på radion att U2 är från Irland, det visste inte jag, visste du?
Och Kissie har fortfarande inte berättat vad hon har gjort med sina bröst!!



Kommentarer:
#1: Ett stort fan!

Du borde omedelbart ta på dig helt gröna kläder och dricka irländsk öl! :D Det spelar ju ingen roll att du inte är i Irland och att du firar ensam? :D

2011-03-17 @ 12:37:10
#2: Ett ännu större fan!

jag förstår inte hur du kan vara less på skolan när det finns så underbara människor där. ;) (jag vet inte vem du är men jag känner på mig att det går en helt awesome tjej i din klass)

2011-03-17 @ 12:38:44
#3: Det stlrsta fanet av dem alla!

fett jobbigt att inte få bajsa! var modig och trotsa normen om att inte bajsa i skolan! wohoooo!

2011-03-17 @ 12:39:51
#4: Cinderbloom

Åh, tack för alla fina kommentarer! Inte visste jag att jag hade såhär många fans redan! :D ... xD

2011-03-17 @ 12:51:49
#5: frida

Hej!

Tänkte tipsa om en superbra gratissajt: http://www.supergratis.se/?r=75450



Genom denna sida samlar man poäng genom att utföra gratiskampanjer, tävlingar osv. För att sedan byta in sina poäng mot valfri pryl (telefon, kamera, presentkort osv)

Jag själv har samlat ihop till en kamera och 1000kr på HM.



Gratis är gott, eller hur?

Prova du också :) Helt gratis!

2011-03-17 @ 13:21:43
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: