Cinderbloom

2011-03-21
15:48:51

Snart..
Snart så ska jag och Neo börja se på den fjärde Harry Potter filmen, Harry Potter och den flammande bägaren. Ska bli spännande och se om den är lika bra som de andra. Just nu spelar han wow så man får väl se när vi kan börja titta på filmen...
Käkade hela dumlen, ajj och blä i magen just nu.
Fan vad jag blir irriterad på felsms.com föresten... Alltid nå otroghetssms som de råkar skicka till deras partner, och så skriver de sen till kommentar "Vad klantig jag var, men jag förklarade mig och min partner vet fortfarande ingenting om att jag har otrogen, bra va? :)". Folk som är otrogna är idioter tycker jag, helt totalt idioter! Hur kan man ens vara otrogen? Om man älskar någon så är man med den personen, och älskar man plötsligt någon annan så gör man för guds skull slut med den förste först. Aja.. folk gör ju som man vill. Men sen finns ju de som faktiskt kan vara tillsammans med två personer samtidigt och de lever helt bra, och det är ju okej såklart. Och är partnern okej med att dens partner är otrogen so what? Men aja.. jag tycker i alla fall att man ska dela sitt liv med en person, åt gången ev.


Jag är för lat för att bajsa... men det är så himla tråkigt att bajsa!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: