Cinderbloom

2011-03-24
08:48:05

Sådärja!
Nu har jag varit på mina absolut måste sidor och kanske har tid att blogga lite. Sitter dock fortfarande på lektion men jag hann göra klart alla uppgifter också, wiieee :) Jag vill faktiskt göra det där förbaskade hålet i örat någon gång! Är så sugen, men jag vågar inte göra själv och har inte hittat någon som kan göra ännu, förutom min klasskompis men hon har typ aldrig gjort förut eller något sånt så jag vet inte, vågar man satsa? :D
Idag rökte jag upp min sista cigarett och det kändes hemskt, inte att det tog slut men att jag rökte. Blä! Skäms på mig. Jag började röka när jag var 12 tror jag, hade testat några gånger före men när jag var 12-13 så rökte jag varje dag. Tänka sig. Gäsp! Jag är trött och vill gå och sova... Jag vill köpa nytt läppglans, eller läppstift. Använder rött läppstift sådär ibland, shh! Men röda läppar är ju så snyggt (:


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: