Cinderbloom

2011-03-23
09:08:16

Meningslöst tidsfördriv för fingarna.
Sitter fortfarande här och väntar på lektion, händer inte så mycket här i skolan. Igår så haglade! Eller heter det regnade hagel? Fast det missade jag, såg bara det som var kvar på marken. Jag är hungrig, hann inte äta frukost även fast jag hade en och en halv timme på mig att fixa mig före skolan, konstigt. Skulle ha somnat om ifall inte Kisse skulle kommit och petat mig i ansiktet, vilken bra katt jag har. ^^ Neo är jätteless när jag alltid pratar om mina katter, men vem skulle egentligen inte bli det? De är bara så härliga!
Idag så har vi bild också, jag har då ingen kreavitet så jag har ingen aning om hur det ska gå. Är så jobbigt att vara kreativ på beställning. Hujjaligen vad jag gäspar.
Tror jag har tappat lite flow på den här bloggen nu, har inte så himla mycket att skriva om någon mer, men det kanske kommer? Såg just en kille som såg ut som Neville från Harry Potter! Eller ja, så himla lik var han kanske inte...
Jag saknar min bror, han har flyttat till en stad ungefär två timmar härifrån för ett år sen för att plugga vidare. Känns så tomt hemma nu när jag är det enda barnet som bor hemma. Fast å andra sidan så är det ganska skönt att vara utan en massa bråk, fast vi kanske inte skulle bråka så himla mycket mer när vi har vuxit lite. När vi var yngre var det helt hemskt, vi bråkade hela tiden.







Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: