Cinderbloom

2011-03-20
19:45:11

Mätt som en plätt!
Just ätit lite av mammas goda mat, önskar jag också är lika bra som henne på att laga mat när jag blir äldre. Snart ska jag gå och basta, hääääärligt. Det är nog en av de härligaste sakerna jag vet, att basta på vintern när det annars är så kallt. Att få svettas riktigt ordentligt och få gå och sova helt varm och vara helt ren. ^^ När jag var yngre så brukade jag alltid hoppa ut i snön från bastun och sen in och värma sig igen, det var riktigt härligt. Har inte gjort det på länge, det är ju så himla kallt :D Det sägs att man blir smal om man bastar mycket, vad tror ni om det? Det såldes ju ett tag en produkt kallad "sauna belt" på tvshop ett tag som tydligen skulle göra en smal runt midjan för att den värmer upp huden så att man svettas ut all fett. Men det låter ganska mycket som bullshit. Men det är i alla fall skönt att basta!

 


Kommentarer:
#1: M

Hmm, man kanske skulle testa att basta mycket? :) Det är ju sommar snart så jag är ju nästan desperat...

2011-03-20 @ 20:43:33
#2: Cinderbloom

Haha, aa kanske det :D Men när sommaren kommer så svettas man ju ändå bort allt hur som helst ;D

2011-03-20 @ 21:34:09
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: