Cinderbloom

2011-03-25
08:50:29

Hej!
Har inte kunnat uppdatera bloggen på kvällen, internetet funkade inte hemma, är något strul med det.
Just nu sitter jag hur som helst i skolan och väntar på första lektionen. Det är prov, och jag har pluggat som bara den så får jag inte ett MVG nu så hoppar jag nog ut genom fönstret. På vägen till skolan så blev jag och pappa stoppade av polisen, hihi, spännande var det! Pappa skämde ut sig och råkade öppna bägge bakfönstrena före han hittade rätta knappen och kunde öppna förarfönstret, haha. Han fick göra blåstest och visa körkortet, jätteduktigt skötte han sig! Det var tydligen nya poliser här, annars brukar pappa känna alla poliser eftersom han jobbar på fängelset, visst är min pappa grym? Har skrämt iväg många jobbiga killar när jag har berättat att farsan sitter i finkan, thihi!

Idag ska jag hem till Neo hoppas jag efter skolan, vi får vara ensamma idag. Det har varit folk där hela tiden, roligt såklart men det är ju skönt att vara själv också så får man gå runt i huset och se ut som en normal människa ibland.

Imorgon ska mamma och pappa åka till mormor och hjälpa henne att flytta, jag och Neo ska också kanske åka dit på Tisdag och hjälpa pappa att lasta grejer i släp osv, kanske. Det skulle vara rätt så roligt ändå. Mormor är så gullig, fast vi brukade jämt bråka när jag var liten, eller det var mest jag som var taskig mot henne och kallade henne för knäppis och massa såntdär. Ingen aning varför, jag tyckte säkert bara inte om henne mat, gröt, soppor osv...

Aja, nu ska jag plugga sista tio minutrarna före provet börjar, håll tummarna för mig! :)


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: