Cinderbloom

2011-03-24
17:08:55

Hej, hej, hallå!
Sitter hemma hos Neo på soffan och pluggar sådär lite smått. Lyssnar på en av mina nya favoriter, Joshua James! Jag älskar hans röst, och sådanhär chill musik är så härligt att lyssna på ibland.

Den här låten är så härligt att få glida iväg med... ^^

 

Neo somnade när vi tittade på den sjätte Harry Potter, Harry Potter och halvblodsprinsen hette den. Den var inte lika bra som de andra såklart men nog var den helt okej. Slumrade själv också till där ett tag så jag kanske missade något... Några tårar föll i alla fall vid en viss sorlig punkt i filmen. Jag gråter alltid till filmer, oavsett om det är en dålig film eller en bra film, är den bara lite sorlig så gråter jag. Men för att jag ska gråta när det är lyckligt så måste jag vara helt inne i filmen. Neo gråter aldrig, har aldrig sett honom gråta. Det är väl bra, men alltså... Så himla många sorliga filmer som vi har sett så är det faktiskt lite konstigt! Jag får väl bara inse fakta att jag är tillsammans med en riktig tuffing, hehe!

 

Plugga engelska? -Njae... låter inte så lockande. Och föresten så kan jag typ allting ändå, borde bara gå igenom det en gång idag före jag lägger mig och imorgon på morgonen så att jag kommer ihåg allting på provet.

 

På bilden idag fick jag fortsätta måla min väldigt konstiga målning, det är från en dröm jag hade. Jag var tvungen att rädda hela världen genom att ta mig till helvetet, och längst ner på botten av en pool fylld med lava fanns ett rum som man kom till genom en portal. Där nere fanns landets kungs krona, och den var jag tvungen att ta till honom så att han kunde få tillbaka makten över ondskan, och det är just det jag målar: När jag hänger ner i ett snöre genom portalen och ska greppa tag om kronan. Vet inte hur det blir, kan ju lägga upp en bild sen :)

 

Finslipade också på en sak som jag gör till Neo som alla hjärtans dag present, fast den kommer alldeles för sent, kommer säkert inte kunna ge den föränn på sommaren. Det tar tid!

 

However, ska nog gå och sätta mig på toastolen och ta det lugnt ett tag, om jag orkar. Eller så fortsätter jag plugga, ciao!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: