Cinderbloom

2011-03-28
18:57:52

Bajs!

 

Jag måste erkänna en sak...

Jag är jättedålig på att bajsa!

Jag har förstoppning typ varannan dag och ibland kan jag inte bajsa på flera dagar, ibland orkar jag helt enkelt bara inte bajsa på flera dagar. Bajsa är tråkigt! Det är det tråkigaste som finns. Det är tråkigt att sitta och klämma ut det, det är tråkigt att sitta och torka bort det, det är tråkigt att känna att man behöver bajsa när man gör någonting. Bajs suger. Önskar att kroppen kunde bryta ner det man äter till flytande form, allting, så att man bara behöver pissa hela tiden. Pissa tycker jag däremot är kul, det låter kul, det är lätt att torka och man kan pissa utomhus, var som helst!

Man kan gå och pissa med kompisar, sitta och snacka i en minut, sen är det klart!

Bajs tar ju en timme typ, eller i alla fall några mer minuter än att pissa.

 

Aja, orka skriva mer om bajs. Simpsons!

 

 

 

Aww, nu blev jag ju sugen på Marabou...


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: