Cinderbloom

2011-06-04
20:37:35

Update!
Sitter just nu och pratar med Neo genom msn, har noppat ögonbrynen och hjälpt morsan att baka liten kaka!

Baka, baka, kaaaka!!! :D

 

Nej, men det jag ville berätta för er kära vänner var att nu efter att jag har fixat lite med möblerna i mitt rum så märkte jag att de inte matchar alls, över huvud taget!

 

Ja, det är mörkbrunt, svart, vitt och brunt? Jag har typ två svarta hyllor, vit säng, två vita bord och en vit stol, ett mörkbrunt bord, tre bruna bord och en brun stol. Och sen en svart stol! Shit, hur fan ryms det så mycket möbler i mitt rum? O_o Sen är min garderob vit också. Lite mixat med färger, men vad fan gör det? :D Det passar ju min lite mixade personlighet!

 

 

Neo väckte Kisse när han nös på msn (samtal).. :( Dumbom!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: