Cinderbloom

2011-06-27
15:45:11

Sol, sol, du soliga sol!

Kom just hem från jobbet, en helt chill jobbdag idag också, vi fick sätta upp affischer osv. Fick veta att vi bara jobbar denna vecka + nästa vecka på måndag, sen är det slut! Och det betyder att jag har hela veckan på mig sen att umgås med Neo, helt perfekt! :) Då ska vi fiska, bada, grilla, åka inlines, gå på date, ha picknick! Allting! Sen kanske vi åker någon dag tidigare till Norge också och hinner göra en massa roligt där också, får se :)

 

Det är verkligen soligt och varmt idag, skönt! Har ju varit några regniga dagar nu så det passade bra att solen tittar fram. Hoppas att det blir fint väder sen nästa vecka då.

Idag ska jag annars inte göra något speciellt, bara umgås med familjen och ta det lugnt. Vet inte om jag orkar leka med ungarna så mycket, i alla fall inte just nu. För mig brukar det räcka att leka med ungar en dag, sen blir jag less. Tror nog inte att jag ska skaffa barn på ett tag då... :)


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: