Cinderbloom

2011-06-08
10:41:54

Schuuuul
Sitter i skolan och tar det lugnt, är svintrött, fast jag har ändå sovit sådär åtta timmar inatt. Är hungrig som fan också, fast jag åt fil och en brödskiva med sallad och kalkon till frukost. Whaaaat?

Om lite mer än tre veckor kommer Neo hiiiit!!! :D Yeeey, är sjukt taggad. Vill att han ska komma hit nu, kommer bli hur kul som helst att åka till Norge med honom också, blir lite roadtrip :D Spännande! Sen hur man kommer därifrån är ju en annan grej, jag hatar flygplatser för jag fattar aldrig hur man ska gå i dom, och så är det bara allmänt läskigt att ens vara på en flygplats, händer ju massa skit på dom alltid. Men annars är det väl spännande att se nytt folk från alla håll och kanter från världen osv.

Idag tänkte jag gå och hämta min skatteblankett och fylla i den, så att det också är avklarat. Sen tänkte jag försöka hitta något "skal" till min mac, tydligen ska det finnas på Gina Tricot? Färga håret mörkare tänkte jag eventuellt skita i, tänkte om man ändå ska låta det vara naturligt i alla fall nu över sommaren, till hösten kan man färga det igen. Bara jag har lite smink på mig så ser jag väl helt okej ut i hårfärgen som jag har nu ;D Tycker annars att jag ser för "snäll" ut på något sätt. Visst är jag väl snäll men jag har väl alltid haft en lite tuffare look? Eller är det bara jag som tycker att jag är tuff? ;)


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: