Cinderbloom

2011-06-30
16:07:07

Planen!
Det blir inte alls en skitsommar! Neo kommer hit redan imorgon!! :D Men ifall inte jobbet löser sig så kan inte jag sen komma till Norge så i så fall hinner vi bara ses en vecka. Men det är ju hur mycket bättre som helst än ingenting.

Idag har jag solat några timmar, lyckades bränna halva ansiktet, whooot? Sen har jag igen nästan bara solan framsidan så ryggen är helt vit typ. Men man ser ju alltid ändå mer av framsidan än baksidan, eller?

Snart ska jag iväg och jobba, ska jobba tre timmar med att sälja T-shirtar och riva av biljetter och sådant skit... Vet inte ens vart stället som vi ska vara på är men vi får väl leta oss dit på något sätt.

Är sjukt nervös inför imorgon ändå, känns så overkligt att man ska få se Neo igen nu efter en sådan lång tid. Vaknade på morgonen och tänkte att "ååh imorgon får jag se Neo, wieee!! :D:D", men sen kom jag på att det bara är torsdag och han skulle komma på lördag, men sen helt plötsligt skickar han sms till mig att han faktiskt kommer redan imorgon! :D Jag är väl synsk ;)


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: