Cinderbloom

2011-06-29
16:34:08

Planen krashad

Hela min sommar är typ förstörd. Kan hända att Neo inte alls kommer hem på Lördag och att jag inte alls kan åka dit, blev något tjorv med hans jobb. Fyfan vad skit!! Sen kommer jag inte kunna träffa honom säkert föränn om flera månader! BLäääääääääää!!!!!!!!!!!!

Jag som hade sett så jävla mycket framemot allt, har redan planerat vad jag ska ha på mig när Neo kommer hit och att vi ska åka och hyra någon stuga en natt eller två, fiska, sen ska jag åka dit och vi ska ha det så jävla mysigt men nej. Allting bara suger just nu.

 

Var tidigare idag på stranden med farsan, syran och hennes familj, råkade somna när jag solade, men sov inte mer än kanske tio minuter eller något sådant. Försökte sola nu när jag kom hem men det var så jävla fullt med mygg redan så jag orkade inte ligga där.


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: