Cinderbloom

2011-06-07
12:35:17

Jobb!

 

Det var tydligen tre veckor som jag hade jobb, och inte två, fast på ansökan stod det två? Jävla idioter. Det betyder då att jag inte hinner fara till min systers teaterläger som jag tänkte, och istället kanske hinner fara till Norge, så det är väl bara bra på det sättet men ändå. Få se hur det blir, allt känns så snurrigt och ur spår just nu.

 

Igår blev jag gudmor till min systers tvillingpojkar! :D Såhär direkt dagen efter konfirmationen, haha. Tänkte ifall man kanske skulle köpa någon lättläst bildbok med såhär Jesus-tema eller ett sånghäfte med både barnsånger på svenska och finska. Har ni bra tips på något som man kan köpa till ungefär två månaders gamla bebispojkar, något passande och ändå något som räcker länge? Kläder kan man inte köpa för de blir små så snabbt osv... Man vill ju ändå köpa något som de kan ha som ett minne. Fast då kanske inte en bok heller är så bra, den tuggas ju sönder och blir sliten och bortglömd.

 


Kommentarer:
#1: nå gissa vem? ;)

Något smycke kanske? Fast det kan ju vara rätt dyrt.. Men något som man kan spara och ha kvar i framtiden är ju rätt gulligt? :)

2011-06-07 @ 19:54:56
#2: Cinderbloom

Jo, fast smycken kan de ju inte heller direkt använda ännu så det skulle kännas lite B, det kan man ju köpa senare i sådana fall, tänkte också annars att jag skulle ha köpt det :D

2011-06-08 @ 10:36:44
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: