Cinderbloom

2011-06-17
11:39:30

Hemma hos Mia!
Sitter hemma hos Mia just nu och tar det lugnt, om ett tag ska vi ut till en kompis och ta några kalla, bara för att fira skolavslutningen. :) Jag hade MVG i alla kurser förutom matte och svenska A, i dem fick jag VG. Hyfsade betyg i alla fall tycker man ju :D Mia fick ett stipendium för att hon presterat så bra i skolan, roligt! :D
Neo skulle över till Sverige en sväng idag, handla mat och sådant, vad de nu skulle göra. Så då kommer jag väl prata med honom ett litet tag, så blir alla kompisarna sura och skriker på mig (: Nej, men inte ska jag prata så länge.... :D

Nu tar vi vårat första glas vin, och enda, hoppas jag verkligen, för idag. Bara för att få lite tagg-feeling. Och idag ska jag inte bli packad! Fan heller, inte sådär att jag inte kan kontrollera migsjälv.

 

Nu blir det att digga denna låten och bli taggad, vilket jag inte ännu riktigt är! ;)


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: