Cinderbloom

2011-06-02
18:47:34

Brännskadad & bakis
Ja, vet inte om man riktigt kan kalla gårdagen lyckad. Vet inte riktigt vad man ska kalla den, helt ärligt trodde jag att det skulle ha blivit mycket bättre. Vi blev tillslut bara halva klassen som var där, och några drog också under kvällen, inklusive jag fast jag drog först vid 6-tiden. Orkade inte med allt det där. Det kom nå jävla killar dit och sprutade ketchup på tält och skit, jag menar vem fan gör så? Man kommer någonstans där det är klassfest och man äter deras godis osv, sen går man och sprutar ketchup på någons tält och man vet inte ens vems det är?
Jävligt dålig stil och helt, alltså jag förstår inte hur man ens kan... >.<

Sen blev jag också hyfsat snefull för att dom där killarna härjade där så jag bara skrek och skrek och ville döda dom och skit, tänkte slänga en glödande vedbit i huvvet på en man jag brände fingrarna.. smart?

Orkar inte tänka på den kvällen mer, nu glömmer jag det.

Neo kommer inte in på msn och kan inte prata med mig... :(


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: