Cinderbloom

2011-07-05
12:58:12

Älsklingen är hemma!

Neo är äntligen hemma igen! Därav den dåliga uppdateringen på bloggen. Jag har jobbat hela helgen också så har inte riktigt haft ork att skriva, har sålt T-shirtar på Jazz & blues festivalen, hyffsat roligt ändå. Jobbade min sista dag igår, gick runt och rev ner affischerna. Sen var jag också barnvakt på kvällen så jag tjänade lite extra cash, så jag kunde bjuda Neo på Ikea-mat idag :)

 

Idag tänkte vi faktiskt fara och tälta! Bara han och jag, grilla lite, ta båten ut på sjön och fiska. Ska bli mysigt. Mysigt också att bara vara ensam mitt ute i ingenstans en dag, vi hinner ju inte annars få riktig ensam-tid eftersom vi nu bor hos hans kompis och när jag åker till Norge ihelg med honom så bor vi tillsammans med hans pappa och två bröder. Ska bli kul att åka till Norge, ett nytt land för min del och det ska tydligen vara fint där.

 

Bloggar säkert mer sedan i Norge, om inte tidigare nu någon dag.

Wieeee! :D


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: