Cinderbloom

2011-08-06
13:12:04

Vaarför?!

Varför måste man stiga upp ur sängen på morgonen? Man borde få frukosten serverad vid sängen, en stor hög med filmer direkt och urinblåsan tömd på något mystiskt vis. Hatar att stiga upp på morgonen från den varma sängen till toaletten och samtidigt frysa arslet av sig hela vägen dit och tillbaka.

Så bara för att mina önskningar inte är sanna så har jag idag stigit upp två gånger vid sju tiden, först skulle Kisse ha mat.... Han jamade och klöste mig i ansiktet så jag var tvungen att göra nånting för att få tyst på kattjäveln. Sen skulle han ut, jag har en ytterdörr i mitt rum och tänkte öppna den men direkt när jag steg upp sprang han till "huvudytterdörren" och tänkte att jag skulle komma dit men istället stängde jag bara dörren till mitt rum och fortsatte sova.

Sen hämtade jag kladdkaka och åt en sked varje gång jag vaknade på morgonen, ända tills halv ett då jag vaknade for reaaal och åt upp hela kakan....

Så där såg det typ ut här på morgonen! :D


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: