Cinderbloom

2011-08-08
22:30:13

Toothpaste-face!
Ligger just nu i sängen med tandkräm i ansiktet, fick en stor finne idag som jag kunde känna när jag gick runt på stan. Man bara kände hur varet ville klämma sig ut, blä! Har inte brukat ha finnar nu på ett ganska bra tag, sen jag började med P-pillrena men nu helt plötsligt har jag fått igen. Kan väl bero på att jag har rökt mer nu än vad jag har brukat, ätit mycket onyttigt på senaste eller så är det väl något annat. Sommarvärmen kanske? Röker dock inte nu när jag är hemma hos syrran, umgås ju med ungar hela dagen så ids inte lukta rök.

Aja, ska väl spela lite Rail Maze nu före jag ska börja sova! :) God natt!
(Blogg.se verkar lagga lite nu så ni får klara er utan en crappy google bild)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: