Cinderbloom

2011-08-27
10:52:38

Todays outfit!

T-shirt som egentligen är mormors men jag fick den, typ. Det står "Mitä sinulle kuulu?" på den, kuu betyder måne på finska så det blev väl något kul där, men "mitä sinulle kuulu" betyder typ "Hur är det med dig?" eller något i den stilen.

Blåa mjukisbyxorn som antingen är farsans gamla eller syrrans mans, det har hur som helt blivit mina absolut favorit byxor nu.

Gröna gamla strumpor som har varit i min byrå så länge jag minns.

 

En stor finne som gör ont för att den inte har "utvecklats" ordentligt ännu! Passar ju bra med kanske en rosa klänning med gult släp?

 

Och sen lite halvsmutsigt hår och så där... :)

Men ibland får man se ut som en person som har legat i containern i en vecka!

Jag har faktiskt varit inne i en kartongcontainer, det var min första fylla! :D


Kommentarer:
#1: ameliee

hahhahaa tyckte finnen var finast! :D

2011-08-27 @ 15:34:12

Aa, den är typ köpt på H&M för 500 spänn ;) Så man får hela "latis-hemma-dag-looken"...

2011-08-27 @ 18:17:53
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: