Cinderbloom

2011-08-10
20:12:56

Skoor?
Blev skitsugen på att köpa skorna som jag lade upp i ett inlägg tidigare idag, dessa:

De kostar 399kr på H&M, och det kan jag inte köpa denna månad isf utan får spara och köpa nästa månad, men why not? Dom var ju hyfsat snygga, bara att det är 9cm klack men.. man kanske tål det? Så då har jag räknat ut att jag kan spara 200 spänn denna månad, i värsta fall 100kr men i alla fall minst 100, och sen tar jag resten av nästa månads studiebidrag så kan jag beställa hem dem! Men är det någon som vet och ids kommentera, har de bra kvalité på H&M? För man skulle ju kunna tänka sig att klacken slits direkt och skorna pajjar när det är.. "billiga H&M skor".. Fast jag helt billiga är de väl inte, men inte skor från en skoaffär.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: