Cinderbloom

2011-08-31
18:33:03

Shoppat
Jag och mamma for till shoppingcentret för att köpa pennor. Slutade med att hon köpte två tröjor, och jag köpte (mamma köpte till mig) det här.

Ja, i stort sett det där. Men lite mer exakt måste det väl bli.

 

Pennorna och ett rött pennfodral.

 

Leggings, halsband, armband och ugglor som örhängen. Var ju tvungen att köpa såna eftersom alla andra verkar ha såna, man vill ju inte vara "ute".

 

En ny dagbok, kanske ni kan få läsa någon sida därifrån någon gång. ;)

 

En stor bajsfläck till tröja! Har en likadan fast röd, den är inte egentligen sådär stor, bara lös, men snygg.

 

En klänning. Försökte hitta en kjol som går sådär högt upp men eftersom jag inte hittade någon så fick jag köpa hela kittet.

 

Ja.. Morsan var väl inte så glad när jag kom med en massa saker som jag ville ha, men vad ska man göra? Drar hon med mig till klädaffärer så kan hon ju inte förvänta sig att jag inte också vill ha något. ;) Känner mig lite spoiled just nu.. Får väl vara lite extra duktig och hjälpa till mer här hemma ett tag. :)


Kommentarer:
#1: Supermom

Ja, det tycker jag att du ska göra :P



Sådana pennor är superbra. Jag köpte alltid sådana när jag pluggade.



Kram!

2011-08-31 @ 20:53:36

Jaså, vad kul! :D Kram, kram!

2011-08-31 @ 22:44:20
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: