Cinderbloom

2011-08-31
09:15:34

Otäcka drömmar
Drömde inatt att jag var någonstans på någon fest med Neo och några av hans kompisar och sen en massa random folk. Vi satt och spelade poker eller något när en man som spelade började knäppa upp min tröja, jag ryckte undan och skrek på honom att vad fan han håller på med och det slutade med att jag blev grovt misshandlad ute på gräsmattan och ingen gjorde något, inte ens Neo. Jag sprang in efteråt in i huset och skrek på alla att varför ingen ens gjorde något, men de satt bara och spela, jag bröt ihop ändå i Neos armar och kom på att vi skulle rymma. Men Neo spelade bara piano och sa att han kommer efter att han spelar klart några låtar, men han kom aldrig. Jag gömde mig under tiden på bakgården där jag väntade på honom, men det var någon tjej som såg mig, men det blev oklart om jag blev upptäckt av mannen eller inte.

Usch, har fortfarande en otäck känsla.


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: