Cinderbloom

2011-08-26
23:35:55

Neo min Neo!

Pratade just med Neo genom mumble på datorn, och Guuuud vad jag saknar honom!! Förstår inte hur hans röst helt plötsligt kunde bli så otroligt härligt gullig och hur det direkt värmde mig. Om jag ska vara ärlig så känns detta helt jävla hopplöst ibland, men bara ibland. Men ändå långt ifrån att jag inte skulle vela gå igenom det, för det är det värt. Svårt det där att den personen som ens hela liv nästan kretsar runt om bara är i närheten en vecka på en och en halv månad typ. Men vilken tur att det fungerar så jäkla bra ändå, jag menar jag har inte ens en endaste gång tvivlat på Neos trohet t.ex.  Även fast han är i princip 100 mil härifrån och kan göra precis vad fan han vill, så litar jag på honom till 100%. Skönt. Och visst, vi hinner ju umgås resten av våra liv, men ibland känns det som om man går in i en vägg tusen gånger om, och han finns inte här för att styra mig till dörren. (haha)

 

Bra att man har humor i alla fall! :D


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: