Cinderbloom

2011-08-10
19:12:15

Något random..
Det är något random tv-program på MTV där en tjej dejtar två olika killar utan att killarna vet om det och sedan helt plötsligt tar hem båda två och gör så att de ska typ tävla om henne...? Whaaaa? För det första, om någon kille skulle göra så till mig så skulle jag inte ens vela vara med killen för att han håller på med andra samtidigt som med mig. För det andra så skulle jag aldrig vela tävla mot någon om att få vara tillsammans med någon? Det är ju bara knäppt, visst gjorde man det förr i tiden och djur gör det men nu för tiden finns det andra sätt att lösa sånt på, t.ex bara bestämma sig för vem man känner mest för och satsa på det eller skita i båda två, ta en break, sen se vem man saknar mest? Inte fan vet jag, helt knäppt, helt sjukt, helt KAKKA som vi säger i finland. (kakka=bajs).

Speaking of bajs så har jag en jättedålig andedräkt just nu, why?


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: