Cinderbloom

2011-08-25
21:55:02

Mahjong!

Fyyy farao vad man blir trött av att spela mahjong! Lyckat att jag är typ besatt av det då... Kan spela det i timtal typ, ibland blir man väl less men det tar inte längre än fem minuter så är jag tillbaks inne i spelet igen.

 

Imorgon börjar vi skolan först 09.25 så jag får lite sovmorgon eftersom morsan också kunde skjutsa mig till skolan då (så att jag slipper ta bussen klockan 8). Min katt Baby följde med mig till bussen idag och busschauffören var lika imponerad som alltid.. "Oj, vad roligt att ha en sådan katt!" "Visst var det din katt det där?! :D".. Fast ja, det är ju skitkul att Baby springer efter mig till bussen så jag får skryta till alla att jag har världens bästa katt ;)

 

Hon är ju så himla söt.. :)

 

Idag har jag faktiskt installerat ett trådlöst internet helt själv! Pappa kunde inte ens istallera det! Antingen är han lite efter eller så är jag bara väldigt super smart.


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: