Cinderbloom

2011-08-08
09:04:27

God morgon!

Det hade kunnat vara soligt och vacker väder idag tycker jag! Hade en sån "good morning sunshine! :D" feeling när jag vaknade, eller ja, efter ett tag efter att jag vaknat. Eller kanske fick jag den feelingen först nu för att det skulle vara roligare att blogga om vacker väder? Anyhow, så regnar det. Fast regn är också mysigt ibland. Då kan man vara inne, spela spel, titta på film och mysa med familjen, passar väl bra nu när jag är hos min syster.

 

Neo var en idiot på morgonen och väckte mig kvart över sju när jag skulle få sovmorgon ända till åtta! Fast han skickade gulliga sms så jag kan väl inte vara så himla sur på honom egentligen. Åh vad jag längtar! Om vi räknar med idag så är det bara fem dagar kvar! :D

 

Jag tror jag vaknade under natten/morgonen när man hörde regnet piska mot fönstret, kommer ihåg något av det att jag tänkte varför det skulle regna just nu, förstår inte regnet att folk sover osv. Tror jag satt i ett tåg i drömmen just då för jag tänkte på tågfönster.

yeeey! raain. nu blev jag barnvakt :)


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: